Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2009 03:07 - Лили Иванова: "Исак Гозес постъпи като Юда"
Автор: capricorn Категория: Музика   
Прочетен: 1728 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 02.03.2009 03:08


01 март 2009

Лили Иванова е подписала жалба до съда срещу книгата на Исак Гозес за нея, като е поискала романът да бъде спрян от издаване. Причината е, че в текста има и биографични моменти, за които тя не е давала разрешение да бъдат обявявани. 
image
 

Романът на Гозес излиза в четвъртък, отпечатан от издателство "Слънце". Същевременно и издателство "Сиела" подготвя книга за Лили Иванова, за която се говори вече година. Тя се пише от журналиста Мартин Карбовски и е пълната официална биография на естрадната певица, съобщава вестник "24 часа".

Заради липсата на разрешение преди време по подобен начин тя спря друг опит да бъде написана биографията й от журналиста Борис Ангелов. "Исак постъпи като Юда", казва пред изданието Лили Иванова за творбата на бившия си фаворит.

Дълго време двамата показваха близост. "Книгата на Гозес е пазарна подлост. Аз бачкам, те се катерят на клона", каза от своя страна Карбовски. Комизъм на ситуацията придава фактът, че Гозес и Карбовски работят бюро до бюро във вестник "Стандарт", съобщава БГНЕС.

"През 1993 г. написах материал за Лили Иванова. Тя ми се обади след 2 дни и ми каза - искам да напишеш моята биография. Работехме заедно, записвах изповедите й на касетофон. Пазя записите. Даде ми и списък с 10 имена, на които да се обадя - текстописци, музиканти, които да разкажат за нея.

Формата на текста е документален роман. Давах й всички текстове - тя ги преглеждаше и поправяше. Но в един момент усетих, че не искаше тази книга да излезе, но не ми каза категорично "не", разказва Исак Гозес и добавя: Имах атаки от много издателства, но не дадох никъде ръкописа, съобразявайки се с нейната воля.

Държах го 15 години в чекмеджето си. "Щом обаче научих, че е избрала друг човек за свой "душеприказчик", почувствах ръцете си развързани. Надя Кабакчиева беше чела част от ръкописа. Смяташе, че е много хубав. Настояваше да го издаде и аз се реших да й го дам.

От самия Карбовски знам, че работи върху биографията на Лили. Пожелах му успех. Не виждам никаква драма - и десет книги да излязат за нея, тя го заслужава. Хората ще четат и моята и неговата, защото това са гледните точки на хора от различни поколения, с различен поглед към звездата, написани с различна стилистика", казва още известният журналист Исак Гозес.

Той не може да си обясня защо тя навремето спряла неговия ръкопис. "Не сме се карали. Напротив. Последното интервю за изявата си в зала "Олипмия" в Париж даде само на мен", казва още Гозес. "Книгата е написана с огромна любов и уважение към нея. Целта ми е била да покажа трудния път на една такава голяма актриса. Как се е задържала толкова време на върха. Всичко написано е достоверно и е написано с любов. Нямам угризения", подчертава Гозес.

"Много съм разстоена. Просто не мога да се успокоя! Това е такова предателство и толкова подло от страна един човек, който съм смятала години наред за свой приятел... Той постъпи като Юда, да не кажа по остра и нецензурна дума! Аз го смятах за човек с добро сърце. Толкова услуги съм му правила.

Не очаквах нещо толкова подло. През ум не ми е минавала подобна мисъл. Предупреждаваха ме, че може да ме предаде, но аз не вярвах. Казвах, че е коректен човек, но ето на... Защитавах го. Възмутена съм от дъното на душата си", казва от своя страна пред вестник "24 часа" Лили Иванова и добавя: Аз казвам едно - имам договор със "Сиела", а аз съм човек, който е много стриктен и си изпълнява договореностите.

Всичко друго е менте. Очаквайте тези дни пресконференция, на която ще се изясни всичко. Отложих всичките си ангажименти, за да присъствам на нея. Но моето мнение е категорично - Исак постъпи непочтено. "Утре ще чета ръкописа на Мартин Карбовски и ще си кажа бележките. Истинската книга ще излезе така, както сме я планирали - около рождения ми ден в края на април", казва още Лили Иванова.  

hotnews.bg


Тагове:   Исак,   Юда,


Гласувай:
0



1. анонимен - gozes e prav lili stiga si hlen...
06.03.2009 18:43
gozes e prav
lili stiga si hlenchila
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: capricorn
Категория: Музика
Прочетен: 62342
Постинги: 28
Коментари: 65535
Гласове: 135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930